Retourneren

Neem altijd eerst met ons contact op, voordat je een product terug stuurt. Er zijn een paar mogelijkheden. Vaak kunnen wij je direct helpen, soms is een retourzending nodig. In dat geval ontvang je ons retourformulier.

Teveel, te weinig of verkeerd geleverd

Wanneer een levering niet compleet of verkeerd is geleverd neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Doe dit binnen 5 werkdagen na aflevering, inclusief de dag van levering. Kijk je bestelling dus direct na de levering goed na. De contactgegevens staan onder aan deze pagina.

Schade bij aflevering

Schade bij aflevering dient direct na levering/constatering gemeld te worden. Doe dit binnen 3 werkdagen na aflevering, inclusief de dag van levering. Na deze 3 werkdagen stelt Betere Landschapsfoto zich niet meer verantwoordelijk voor dergelijke schade, aangezien het aannemelijk is dat het artikel binnen deze termijn al in gebruik is genomen waardoor de schade is ontstaan. De contactgegevens staan onder aan deze pagina.

Melding van defect onder garantie

Het kan voorkomen dat een product wel heel is maar niet goed functioneert. Neem dan contact met ons op. De contactgegevens staan onder aan deze pagina.

Verkeerd besteld

Je hebt zelf een product in onze webshop besteld en afgerekend. Bij levering blijkt het niet het gewenste product te zijn. Meld dit binnen 3 werkdagen bij ons. Wanneer je een artikel wilt retourneren dat je zelf verkeerd hebt besteld, neem dan altijd eerst contact met ons op. De contactgegevens staan onder aan deze pagina.

Voor de administratieve verwerking brengen wij 15 euro aan je in rekening. We accepteren alleen producten retour die nog in de originele verpakking zitten en weer direct, zonder aanpassing van bijvoorbeeld de verpakking, verkoopbaar zijn. Beoordeling hiervan vindt door Betere Landschapsfoto plaats.

Contactgegevens

Ga naar de contactpagina of stuur ons direct een e-mail op info@beterelandschapsfoto.nl