Verzenden en bezorgen

Verzenden

Als je voor meer dan 50 euro inclusief BTW bestelt, is verzending voor vrijwel alle producten gratis. Digitale producten zijn altijd vrijgesteld van verzendkosten.

Als verzendkosten van toepassing zijn, kun je dat voordat je afrekent zien. Wij berekenen 6,95 euro aan verzendkosten. Voor sommige zwaardere pakketzendingen naar België berekenen wij 15 euro. Als dat van toepassing is, lees je dat voordat je afrekent.

Levertijden

Zodra je betaling ontvangen is en je bestelling op voorraad is, wordt je bestelling verzonden. Je mag er van uitgaan dat je bestelling op werkdagen – maandag tot en met vrijdag – binnen 24 uur wordt verzonden.

We verzenden altijd via PostNL. Als je pakket onderweg is, ontvang je van ons een track & tracecode.

Levering is afhankelijk de snelheid waarmee PostNL kan verzenden. Soms kan vertraging oplopen door storingen, bijzondere situaties, rondom feestdagen en bijvoorbeeld Black Friday.

Verzending vanuit Nederland vindt plaats via PostNL. Aanvullend voor Nederland: let op dat bij zendingen via PostNL die niet direct door u in ontvangst worden genomen, op last van PostNL slechts 1 week bewaard worden.

Je neemt het product niet in ontvangst

Op last van PostNL mag een pakket dat niet in ontvangst is genomen maar 1 week worden bewaard. Daarna wordt het pakket naar het magazijn retour gezonden. Hiervoor berekenen wij 15 euro aan retourkosten. Als je wilt dat we je bestelling opnieuw bij PostNL aanbieden, betaal je naast de 15 euro retourkosten ook, voor nieuwe verzending, de nieuwe verzendkosten.

Eigen verantwoordelijkheid

PostNL levert het pakket af op het door jou opgegeven adres. Je bent zelf verantwoordelijk voor derden die op het door jouw zending in ontvangst nemen.

Verzenden naar een afhaallocatie

Je kunt in het veld ‘verzendadres’ het adres van jou gewenste afhaallocatie opgeven.

Verzending naar België

Verzending naar België werkt exact hetzelfde zoals hierboven aangegeven.

Je ontvangt altijd een track & trace code

Bij verzending ontvang je altijd een track & trace code. Je kunt de zending dan zelf volgen.

Je pakket nog niet ontvangen

Het kan voorkomen dat je pakket al onderweg is, maar niet op het afgesproken tijdstip wordt afgeleverd. Check in dat geval de track & trace-code voor meer informatie.

Mogelijk heeft de bezorger geprobeerd je bestelling af te leveren. In dat geval moet je een niet-thuis bericht hebben ontvangen. Je bestelling kan bij de buren of op een afhaalpunt zijn bezorgd. En mogelijk komt de bezorger zelf nog een keer terug.

Heb je nog aanvullende informatie nodig? Neem dan met ons contact op: info@beterelandschapsfoto.nl.

Product toch niet op voorraad

Het kan voorkomen dat een product toch niet op voorraad is. Dat is heel vervelend en we lossen het zo spoedig mogelijk voor je op. We staan dan in direct contact met de importeur en laten je weten wanneer het product wel kan worden geleverd. Vrijwel altijd is dat binnen 1 week.

Digitale producten kun je direct na betaling downloaden en gebruiken.